من تا به امروز 90 درصد مطابم رو با تبلت و بعد ها با گوشی نوشتم و الان که به لب تاب رسیدم واقعیتش نمیدونم چطور باید با این بنویسم یعنی هنوز خیلی باهم راحت نیستیم فکر کنم باید چند بار به قصد نوشتن صفحه Full HD...
ما را در سایت Full HD دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: پنجشنبه 29 اسفند 1398 ساعت: 19:28